Cu ocazia Zilei Mondiale a Conversatiei, i-am intrebat pe utilizatorii nostri despre cum decurg conversatiile lor in online. De aici, ne-am hotarat sa elaboram un ghid de conversatie care sa te ajute sa interactionezi mai bine si mai usor de la primul click.

Cum incep romanii o conversatie?

  • 67% cu “Buna, ce faci?”
  • 47% se leaga de profilul interlocutorului
  • 12% aleg sa inceapa cu o gluma
  • 4,5% se lupta cu originalitatea si aleg sa foloseasca mesaje sablon ca sa le fie mai usor sa sparga gheata

Cum doresc romanii sa fie inceputa o conversatie?

  • Jumatate din cei care au raspuns la intrebari  simt ca o conversatie trebuie sa aiba substanta.
  • Mai mult de jumatate din romani spun ca profilul ar trebui sa contina informatii diverse si relevante, pentru a fi folosite in conversatii ulterioare.
  • Aprox. 60% din femei raspund mai greu, sau chiar deloc, daca in profilul interlocutorului nu gasesc informatii sau poze.

Succesul unei conversatii

  • Fotografia de profil determina, in primul rand, rata de interactiune cu alte persoane. Peste un sfert din utilizatori considera ca aceasta atrage atentie asupra profilului, sau, din contra, atrage ignoranta (daca nu exista).
  • Incercarile de a vorbi cu o alta persoana si persistenta in a gasi perechea potrivita reprezinta rata succesului, in ochii a peste 65% din cei care au facut parte din cercetare.
  • O conversatie dureaza in medie 10 minute. Acest interval este considerat suficient de utilizatorii Sentimente.ro pentru a-si da seama daca doresc sa mearga mai departe cu discutiile si sa se intalneasca si in offline.

 

Online vs. offline

Poate parea mai usor sa ai incredere in cineva pe care ai cunoscut fata in fata, dar in lipsa acestui eveniment, putem recurge la putina creativitate. Aceasta incredere se datoreaza faptului ca o comunicare directa se bazeaza si pe alte elemente, precum limbajul corpului, spre exemplu,  nu doar pe dialogul in sine. Din aceasta cauza, tot mai multi utilizatori au inceput sa foloseasca emoticoanele pentru a se exprima.

  • 44% din utilizatori le considera relevante intr-o conversatie
  • 61% din utilizatori le folosesc des si foarte des

Cele mai multe emoticoane folosite de utilizatori sunt folosite pentru a transmite zambete, pentru a insoti complimente si pentru a raspunde la glume. De asemenea, utilizatorii, in special femeile, folosesc emoticoane pentru a flirta, preferandu-le in locul unor declaratii directe.

 

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.