I-am întrebat pe utilizatorii noştri despre cum decurg conversaţiile lor în online. De aici, ne-am hotărât să elaborăm un ghid de conversaţie care să te ajute să interacţionezi mai bine şi mai uşor de la primul click.
Cum încep romanii o conversaţie?
- 67% cu “Bună, ce faci?”;
- 47% se leagă de profilul interlocutorului;
- 12% aleg să înceapă cu o glumă;
- 4,5% se lupta cu originalitatea şi aleg să folosească mesaje şablon ca să le fie mai uşor să spargă gheaţa.
Cum doresc romanii să fie începută o conversaţie?
- jumătate din cei care au răspuns la întrebări simt ca o conversaţie trebuie să aibă substanţă;
- mai mult de jumătate din romani spun că profilul ar trebui să conţină informaţii diverse şi relevante, pentru a fi folosite în conversaţii ulterioare;
- aprox. 60% din femei răspund mai greu, sau chiar deloc, dacă în profilul interlocutorului nu găsesc informaţii sau poze.
Succesul unei conversaţii
Fotografia de profil determină, în primul rând, rata de interacţiune cu alte persoane. Peste un sfert din utilizatori considera că aceasta atrage atenţie asupra profilului, sau, din contră, atrage ignoranta (dacă nu există).
Încercările de a vorbi cu o altă persoană şi persistenţa în a găsi perechea potrivită reprezintă rata succesului, în ochii a peste 65% din cei care au făcut parte din cercetare.
O conversaţie durează în medie 10 minute. Acest interval este considerat suficient de utilizatorii Sentimente.ro pentru a-şi da seama dacă doresc să meargă mai departe cu discuţiile şi să se întâlnească şi în offline.
Online vs. Offline
Poate părea mai uşor să ai încredere în cineva pe care ai cunoscut faţă în faţă, dar în lipsa acestui eveniment, putem recurge la puţină creativitate. Această încredere se datorează faptului că o comunicare directă se bazează şi pe alte elemente, precum limbajul corpului, spre exemplu, nu doar pe dialogul în sine. Din această cauză, tot mai mulţi utilizatori au început să folosească emoticoanele pentru a se exprima.
- 44% din utilizatori le consideră relevante într-o conversaţie;
- 61% din utilizatori le folosesc des şi foarte des.
Cele mai multe emoticoane folosite de utilizatori sunt folosite pentru a transmite zâmbete, pentru a însoţi complimente şi pentru a răspunde la glume. De asemenea, utilizatorii, în special femeile, folosesc emoticoane pentru a flirta, preferându-le în locul unor declaraţii directe.
Salut..Comunicarea si umorul sunt esentiale..